• Sveiki. Gribēju paprasīt pa uzvaras punktu kārtīm. 
    Tātad jautājums: Ja spēlētājam ir 9 uzvaras punkti (spēlē līdz 10), un nopērkot attīstības kārti tur iegūst 10to punktu, tad uzvara ir jau rokā vai jāgaida vel viens aplis, lai līdzīgi kā citas attīstības kārtis varētu atklāt.
    Jautājums palika aktuāls, jo spēlējot uz datora saskāros ar atšķirībām - playcatan.com tā bija uzvara tajā pat gājienā, bet Catan Creators Edition bija jāgaida velviens aplis.
  • visur, kur esmu spēlējis galda spēli, nopirktais punkts darbojas uzreiz
  • a datoros ... asobreinā ir piebilde, ka viņiem nau nekāda sakara ar Katanas ieceļotājiem :D
  • Jap, oficiālais noteikums ir tāds, ka, ja nopirktā attīstības kārts ir desmitais uzvaras punkts, uzreiz drīkst atklāt un uzvarēt.
  • Un tad, ja man ir 8 atklāti punkti un es nopērku divas kārtis, kuras abas ir punkti? Tad arī var atklāt abas uzreiz?
  • jap. kaut visus 5 ;)

    BET - tas attiecas tikai uz punktu kārtīm
  • Jap. Turklāt citi punkti aizvērti var stāvēt arī no iepriekšējiem gājieniem, tos arī var piemest klāt šai atvēršanai uzvaras dēļ.

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Login with Facebook Sign In with Google Sign In with OpenID Sign In with Twitter

Poll

_PollData)):?>
    _PollAnswers->Result() as $Answer):?> votes / $this->_PollVotes) * 100)?>

  • % ( votes)

CheckPermission('Plugins.Poll.Manage')):?> CheckPermission('Plugins.Poll.Manage')):?> No poll attached to this discussion.

In this Discussion