ludo veikals
  • Cik patiesa ir informācija par pieejamajiem produktiem veikalā un to cenām ludo mājaslapā. Jo ir daudz nesakritību, kāds un vai vispār to lietu menežē, ne visiem ir iespēja un vēlēšanas braukt uz veikalu vai zvanīt, lai uzzinātu kas ir un kas nav pieejams, un arī cenas atšķirās cik novērots. Nezinu cik izdevīgi ir vai nav ieguldīt darbinieku laiku šajā lieta, taču derētu.

    Varbūt par daudz kritikas, bet ja ir tā mājaslapa tad viņu arī jauztur.
    P.S - kapēc tik lēni majaslapā search strādā?
  • Par P.S - vispār nav skaidrs vai search strādā mājaslapā, jo, kad konkrētu spēli vajag atrast, tad bez precīza nosaukuma vispār neko nerāda! 
  • Pašlaik situācija ar mājaslapu ir šāda. Mēs to īsti neatjaunojam un neuzturam kārtībā. JO pašlaik tiek veidota jauna, kura būs vienota visiem Ludo (Latvijas un Igaunijas) kurā būs aktuālās cenas un atlikumi. Tāpēc man pašlaik ir jāatvainojas par neērtībām, kuras tas var sagādāt. Bet ceram ka pēc iespējas ātrak būs jaunā mājaslapa. Ja kādam nesanāk atbraukt vai uzzvanīt uz veikalu, tad drīkst rakstīt arī šeit forumā vai uz ludo[at]ludo.lv un tad atbildēsim par spēles pieejamību tur.
  • Kad jau būs jauna Ludo mājaslapa? Būtu jauki iegādāties spēles no mājaslapas ar piegādi pa Latviju, jo uz Rīgā negadās bieži braukāt.
  • Ja nemaldos piegādi jau ir iespējams sarunāt 
  • Plānots ir vasarā.
  • vasara cauri, un es pat teiktu situācija ja ne ir pasliktinājusies, tad uzlabojusies nav nemaz. Man vispār nav ne jausmas, kas notiek veikalā un kāpēc. Es gribu spēles, bet aizbraucu uz vietas, un tur nekā nav, un pēc tam stāsta, ka bija kaut kad agrāk kaut kas. 
  • A tu spēj objektīvi nodefinēt situācijas pasliktināšanos/ uzlabošanos? Iemetot acis plauktos, vismaz man izskatās, ka piedāvājums noteikti ir lielāks nekā bija vasarā. Tas, ka tur nav nekā, ko gribi tu, ir vājš arguments tik globāliem secinājumiem (kādam citam noteikti situācija ir uzlabojusies).

    Visādas spēles tiek sūtītas mazā eksemplāru skaitā un tiek izpirktas diezgan operatīvi - ja ir kaut kas, ko konkrēti vēlies, nu tad pasūti. Tiklīdz atnāks, tā tiks atlikta konkrēti tev, varēsi atnākt uz veikalu un te pat kaut kas būs - amazing, ain't it?

    (Ak, jā, tas man tāds subjektīvais viedoklis, kam ar veikalu nav nekāda sakara).
  • Tad sanāk, ka ludo izplata spēles tikai pēc pasūtijuma? tad tā arī pasaka, ka mums te nav nekāds nopietnais bizness, bet izplatišanas kompānija. Jo jā, piekrītu plaukti pilni ar visādām spelēm, bet tuvāk ieskatoties daudzi expansioni, kam viņus turēt tādā skaitā veikalā, ja nav un neviens nezin kad bus base game. Piegādes ir manuprāt nekontrolētas, jo cik reizes solija, nākošmenes. pēc 2 nedēļām, kas beigās izvērtās uz 9 mēnešiem. Nav jau tā, ka nebūtu alternatīve, ko arī daudzi izmanto, bet te ir normāls pircējs, kas grib nopirkt kaut ko citu bez 10 populārajām bērnu spelēm un atvainojiet prismas piedavājuma. Un es nemeklēju kaut kādu ubergeimu, es gribēju paņemt mainstream spelēs,

    Varbūt tagad ir kaut kas pavirzijies ar to mājaslapu vai tas ir atlikts uz nenoteiktu laiku  prom?
  • Pie jaunās mājas lapas tiek aktīvi strādāts. Tur varēs redzēt visu, kas ir Rīgas veikalā un arī Tallinas un Tartu veikalos - tātad izvēle vēl lielāka nekā jebkad iepriekš. Kad tas tiks pabeigts, negribu neko apsolīt, bet mums tā ir viena no prioritātēm un nav tā, ka mēs speciāli to velkam garumā. Gribās lai gan sev, gan klientiem ir kvalitatīvs serviss nodrošināts un šādas sistēmas izveide ir pietiekoši sarežģīts pasākums. 
  • Negribu izklausīties cinisks, taču vai gix problēmu nevar risināt, vienkārši pasūtot spēles no amazon vai cita laba interneta veikala? Man personīgi pieredze ar amazon.co.uk ir vislabākā. Cenas ir pieņemamas, serviss ir līmenī un pats galvenais - tu dabū tieši to spēli, ko attiecīgajā laika periodā visvairāk vēlies un nenopērc neko lieku. ;) Droši vien līdzīga pieredze ir arī ar citiem veiksmīgiem interneta veikaliem.
    Es vienkārši tā - iesaku cilvēkiem kā risināt problēmas ar spēļu pieejamību...
  • Protams, ka var sūtīt no viskautkurienes. Bet ir jauki, ka sākumā tiek izskatīts Ludo variants. Vienīgi ir jāsaprot, ka ierobežotas platības un citu lietu vidē arī piedāvājums būs ar kaut ko ierobežots - vienu brīdi būs vienas spēles, vienu brīdi - citas spēles, vasaras būs tukšākas, savukārt ziema (īpaši tuvojoties Z-svētkiem) - daudz pilnāka utt. Man pašam reizēm ir tā, ka liekas, ka plauktos nekā nav, kurpretī citreiz ir kādas 10 spēles, ko gribas visas uzreiz savākt. Sorry, bet ja es aizeju uz Rimi pēc konkrēta saldējuma, kurš tajā dienā ir beidzies vai viņi to ir izlēmuši vairs netirgot, tad es nesteidzu klaigāt pa visu pasauli, cik pēkšņi tur viss ir slikti un kas tas vispār par piedāvājumu.

    Par paplašinājumiem - to daudzums reizēm ir sekas pārāk optimistiskam skatījumam. Un reizēm arī gadās, ka pamatspēles nemaz nav. Piemēram, mums ilgi nostāvēja kaudze ar Kingsburg expām bez bāzes, jo tā vienkārši nekad nebija pieejama mūsu piegādātājam. Vai viņi tāpēc būtu jāmet ārā?
  • sabiezinot krāsas - izprotamas un attaisnojamas problēmas cilvēkam ir tikai tajās jomās, kurās viņš darbojas, visur citur, kur viņš ir klients, pastāv tikai - es gribu un man vajag! un tulīt! :)
    (to es pēc sevis spriežu, ja nu kas ;) )
  • Tad sanāk, ka ludo izplata spēles tikai pēc pasūtijuma? tad tā arī
    pasaka, ka mums te nav nekāds nopietnais bizness, bet izplatišanas
    kompānija. Jo jā, piekrītu plaukti pilni ar visādām spelēm, bet tuvāk
    ieskatoties daudzi expansioni, kam viņus turēt tādā skaitā veikalā, ja
    nav un neviens nezin kad bus base game. Piegādes ir manuprāt
    nekontrolētas, jo cik reizes solija, nākošmenes. pēc 2 nedēļām, kas
    beigās izvērtās uz 9 mēnešiem. Nav jau tā, ka nebūtu alternatīve, ko
    arī daudzi izmanto, bet te ir normāls pircējs, kas grib nopirkt kaut
    ko citu bez 10 populārajām bērnu spelēm un atvainojiet prismas
    piedavājuma. Un es nemeklēju kaut kādu ubergeimu, es gribēju paņemt
    mainstream spelēs,

    Dārgo cilvēk spēles neesamībai plauktā var būt ļoti daudz iemeslu un galīgi ne pats galvenais ir gala pārdevējs. Bieži spēlēm ir beidzies metiens un tās ir izpārdotas ražotāja līmenī. Bieži tās ir izpārdotas izplatītāja līmenī un tad protams vienos veikalos kur tā ir izpirkta ātrāk to vairs nevar dabūt, bet citos, kuros tā nepērkas, tā protams ir. Un bieži spēle ir vienkārši OOP (jā, pat mainstream). Pilnīgi droši var teikt ka uz pasaules nav tāds Brick and Mortar veikals kurā ir viss ko kāds var vēlēties. Tas vienkārši fiziski nav iespējams un nekad nebūs iespējams.
  • Heh, gan jau, ka ar Ludo veikalu varētu noslēgt vienošanos, ka viņi no vienas puses nodrošina gix pieprasījumu noteiktā laika periodā, bet gix no savas puses apņemas šīs spēles iegādāties.

    Visādi citādi ir skaidrs, ka tirgotājs ir veicis tirgus un mērķauditorijas izpēti, analizējis savus pārdošanas rādītājus un uz šiem datiem ir balstījis sava sortimenta izvēli. Visam apakšā ir bizness. Savukārt pircējam ir tiesības neizvēlēties preces un iepirkties citur.

    Pats personīgi nesatraucos par Ludo piedāvājumu. Man svarīgāki ir veikala sniegtie blakus produkti - lojalitātes programma, konsultācijas, u.c. RESPECT veči ;)
  • Amazon man nerīko spēļu vakarus/nometnes/čempionātus – galvenais iemesls pirkt no Ludo priekš manis ir tieši šis darbs “community” izveidē/atbalstā. Tāpēc man cena nekad nav galvenais faktors – pieejamība ir gan, bet ja kauts kas nav plauktā, varu arī pagaidīt. Diemžēl pēdējā laikā manas velmes ar Ludo spējam sakrīt retāk, nekā gribētos un pēdējās izmaiņas spēļu vakaru setup’ā arī neiepriecina. Bet ja tāda Ludo vispār vairs nebūs labāk nepaliks, vai ne?  
  • Cik daudz dažādu jaunu galda spēļu vispār tiek izlaistas pārdošanā katru gadu (neskaitot pārdotās to kopijas, bet gan tieši galda spēles kā tādas)? Vienkārši mēģinu izprast, cik lielam piedāvājumam būtu jābūt, lai derētu jebkuram... :)
  • iekš bgg var veikt spēļu atlasi pēc izlaišanas gada ;)
  • Es nesaku, ka piedāvājumam ir jābūt tieši man, bet arī nav normāla situācija, ka piedodiet bet nav neviena ticket to ride versija nopērkama, bet ir vesels plaukts tikai ar paplašinājumiem, bet tajā pašā laikā rimi ir pieejamas 30 kastes! Tas ir viens tāds uzskatāms piemērs.
    Jā, es neko nesaku par comunity (pietiekoši noslēgts un noslēpts cilvēkam, kas ienāk veikala nopirkt dāvanu kā piemērs) un visiem rikotajiem pasakumiem, bet runāju tikai un vienīgi par veidu kā tiek izplatīta prece ne-hardcore geimerim, kas 3X nedelja ir veikala un zin precīzi cikos bus kurjers ar visam spēlēm. 
    Varbūt būšu riebīgs, bet paskatamies kā izskatās jūsu konkurentu veikaliņš spicē, gan piedāvājuma, gan informatīvajā līmeni, viņiem arī ir kur, protams, augt, bet ir vismaz skaidrs kas ir kas!


  • Pēdējos 4 gadus (2010. līdz 2013.) katru izmet pāri 30 lapām (100 spēles lapā), attiecīgi varētu teikt, ka iznāk vairāk nekā 3000 spēļu gadā. Tiesa, pietiekami liela daļa ir kaut kādas mazas, nevienam nezināmas spēles, kā arī gan jau daļa patiesībā ir reģistrētas, bet nav izdotas (vai ir WEB izdotas, vai ir P'n'P utt.).
  • Aiztaupot braucienu uz Spici, varu pateikt, ka:

    a) viņu tur vairs nav (būs laikam kaut kad kaut kur citur);
    b) piedāvājumā ir galvenokārt FFG, ja nemaldos Asmodee, vienas vācu bērnu/ ģimenes, kā arī, protams, viņu pašu izdotās Kadabra spēles.

    Vispār par TtR ir jocīgi, neatceros, kad pēdējo reizi neesmu tās veikalā redzējis. Visticamāk, ka sanāca ļoti neveiksmīgi ietrāpīties, jo tā pat pieder pie "operatīvi pasūtāmajām" spēlēm.
  • Vispār par TtR ir jocīgi, neatceros, kad pēdējo reizi neesmu tās veikalā
    redzējis. Visticamāk, ka sanāca ļoti neveiksmīgi ietrāpīties, jo tā pat
    pieder pie "operatīvi pasūtāmajām" spēlēm.

    Es arī neatceros.
  • Kā sacīt jāsaka, ir jau arī Ludo vēl daudz, kur augt, bet domājams, ka jaunā interneta lapa krietni visu uzlabos. No tādiem ieteikumiem, kas uzreiz nāktu prātā:
    1. Tepat forumā paziņot par katru spēli, kas tiek pievesta un nonāk plauktos. Jo, cik esmu novērojis, par lielajām piegādēm tiek ziņots un tas ir lieliski. Bet ir tāda aizdoma, ka kādreiz pienāk arī kaut kas cits. Kaut vai tā būtu viena, divas spēles vai Munchkina paplašinājums, bet forumā informācija nekad par ļaunu nenāks. Varbūt nepozicionēt to kā baigo piegādi, bet mini papildinājumu.
    2. Paplašinājumiem, kas gaida pamatspēles un nav zināms vai/kad sagaidīs, izrīkot kaut kāda veida iepazīstināšanas, mārketinga kampaņas. Lai arī Latvija ir maza, tomēr populārajām spēlēm īpašnieku ir daudz un ne visiem ir ne tuvu visi paplašinājumi. Ja to kaut kā īpaši nopozicionē, tad varētu arī aiziet. Nezinu, tur kaut vai veikt analīzi no Ludo biedra karšu īpašnieku pirktajām spēlēm un aizspamot uz E-pastu ar tekstu Tevi varētu interesēt un bildīte ar pirktās spēles paplašinājumu un viņam īpašu cenas piedāvājumu (pat, ja tie ir pāris euro nost, jau tas uzreiz liecina par personisku pieeju klientam).
    3. Jau krietni pasen Ludo bija atsevišķs apakšējais plaukts ar nocenotām spēlēm. Lielākā daļa gan tur pilnīgi neinteresēja, bet tādā veidā tiku, piemēram, pie Neuroshima Hex, kas joprojām ir viena no iecienītākajām. Kārtīgam veikalniekam būtu jāizsver, kura ir ejoša prece un kura - tikai aizņem vietu plauktos. Var jau būt, ka kļūdos, bet diezgan konkrēti atceros 2-3 spēles, kas vienā un tajā pašā pozā stāv plauktā gada griezumā katru reizi, kad apmeklēju veikalu. Atlaides, protams, tirgotājam likt vienmēr ir sāpīgi, it īpaši, ja vēl mēs spītīgi metam 6niekus dzimšanas dienās un krājam biedru kartēs. Bet gan jau ir gadījumi, kad no kāda ilgdzīvotāja labāk tikt vaļā.
  • Vairāk kā 3000 spēļu katru gadu, protams, ir ļoti daudz, taču es šaubos, vai tās tiešām visas ir jaunas spēles, pieļauju, ka lielākā daļa ir paplašinājumi un mazas lokālas spēlītes, kuras nekur tā īsti nevar dabūt. Šāda informācija būtu noderīgāka, ja būtu rakstīts, cik no tām % ir jaunas spēles, cik % stratēģiskās jaunās spēles, cik % vienkārši paplašinājumi esošajām utt.
    Par Ludo spēļu pasākumiem gan neko nezinu, neesmu par tādiem neko daudz dzirdējis, ne arī kādreiz lūgts un aicināts (cik saprotu, tas ir VIP pasākums). Savukārt, kas attiecas uz spēļu iegādi, gix, nopietni iesaku vienkārši atrast spēlu amazon.co.uk un pasūtīt no turienes. Standarta piegāde nebūs dārga, bet varētu nākties gaidīt līdz 2 nedēļām. Savukārt, express piegāde būs dārgāka, bet piegādās pāris dienās. Ja tev spontāni vajag spēli (pēkšņi) un tā nav atrodama Ludo, tad tikpat labi tāpat, ja tu to uzreiz nevari dabūt, kāpēc gan nepasūtīt internetā, kur pēc 1-2 nedēļām garantēti to saņem? Nu tas tomēr ir tāds risinājums, kas darbojas, vienkārši nevajag baidīties - nekas tur nepazūd un, pat ja gadās brāķīga spēle, viņi tak nosūtīs tev jaunu vietā bez papildus maksas. Pie tam, ja tev tiešām to spēli vajag nu uz šīs nedēļas nogali, var pārmaksāt par express piegādi, varbūt tas ir tā vērts.
    Es tev ieteiktu tagad - lūdzu, sameklē, vai tur ir pieejamas jaunas šīs "mainstream" spēles pārdošanā par pieņemamām cenām vai nē? Es lieku augstas likmes, ka viss vai gandrīz viss no tā, ko tu gribēji, tur ir pieejams jau tagad nopirkšanai. :)
  • Par Ludo spēļu pasākumiem gan neko nezinu, neesmu par tādiem neko daudz
    dzirdējis, ne arī kādreiz lūgts un aicināts (cik saprotu, tas ir VIP
    pasākums).


    Es arī neatceros, ka kādreiz būtu saņēmis īpašu ielūgumu uz kādu. Bet tas man ne reizi nav traucējis vai kavējis iet. Un VIP apzīmējums (kuram nekādas praktiskas nozīmes tāpat nav) netiek piemērots pat lielākajai daļai pasākumu, kur nu vēl visiem.
  • Kā sacīt jāsaka, ir jau arī Ludo vēl daudz, kur augt,

    Man ir jautājums, cik galda spēļu veikalos un kurās vēl vietas tu esi bijis? Vai ir kāds labs galda spēļu veikala piemērs ko vari ieteikt?
  • Man tad ir gluži vienkāršs jautājums - ja jau visiem viss ir okey un esošā sistēma strādā, visi saņem labas algas, bizness iet uz urā, un pircēji jādzen ārā no veikala, jo neļauj aizslēgt ciet, tik garas rindas. Tad lai paliek kā ir un neies jau iespringt uz vienu neapmierināto. Bet, ja gribam šo hobiju un visu attīstīt, attiecīgi piesaistot jaunus cilvēkus, un viņu naudiņu, tad nāksies ieklausīties un izvērtēt katru priekšlikumu, kritiku. Jo šobrīd tas izklausās pēc - nepērciet ludo, pasūtiet labāk internetos, lai lieki mūs netraucētu!
  • Iepriekšējos 3 gadus, katru nedēļu bija 1 spēlū vakars. Vineu nedēļu Ludo, otru nedēļu Turkebabā. Informācija tika iesūtīta gan te forumā, gan Facebook lapā. Informācija par nometni ir bijusi gan te forumā, gan pie sienas Ludo veikalā. 
    Jebkurā brīdī, Ludo darbiniekiem pajautājot ir sniegta informācija par visiem šiem pasākumiem.

    Gix-varbūt vari iepostēt-kas tās par spēlēm, kuras Tu nevarēji iegādāties Ludo, lai varam saprast par ko diskutējam, kā arī, iespējams varam rast vienkaršu un nesāpīgu risinājumu?
  • gix - ko tu cepies, tu esi klients, tev ir savas patērētāja tiesības. Nepatīk viens, izvēlies citu! Es personīgi izvēlos uz klientu orientētus pakalpojumu sniedzējus, savukārt neprofesionāļus lieku mierā. ;) Ja tu gribi pārtaisīt Ludo, kāpēc nevērsies pie uzņēmuma vadības?
  • jūtu daudz enerdžī :)
    varbūt kāds gatavs kādu daļu no tās novirzīt uz geimeri sporto basketbolu? - mums vajag basketbolistus! :D
  • Klau, gix223, bet tu taču esi kārtīgs drama queen, kam patīk izraut lietas no konteksta, pievienot kaut kādu pārdramatizētu interpretāciju un tad īdēt, ne?

    Visos gadījumos, kad ir kādi konkrēti ieteikumi vai konstruktīva kritika, tiek ieklausīts. Piemēram, par mājas lapu we couldn't agree more - tā ir šausmīga, bet jauna ir procesā, kas diemžēl ievelkas, bet nu - kad būs, tad būs. Pāris ierakstus augstāk painkiller forši uzskaitīja lietas pa punktiem, ko un kā varētu uzlabot, un tie visi ir sakarīgi ieteikumi, kurus mēs censtos ņemt vērā.

    Tas, kas ir nācis no tavas puses, ir:
    * īdēšana par to, ka nav bijis tās vienas konkrētās spēles, ko gribēji, un no tā izrietošie secinājumi, ka "Es gribu spēles, bet aizbraucu uz vietas, un tur nekā nav, un pēc tam stāsta, ka bija kaut kad agrāk kaut kas" un "kas grib nopirkt kaut ko citu bez 10 populārajām bērnu spelēm un atvainojiet prismas piedavājuma" (liekot nojaust, ka tāds ir mūsu piedāvājums);
    * pilnīga manis teiktā pārfrāzēšana, lai tikai viss izklausīts sliktāk - "ja ir kaut kas, ko konkrēti vēlies, nu tad pasūti" kļuva par "Tad sanāk, ka ludo izplata spēles tikai pēc pasūtijuma?"  Really? Ar tevi ir tik traki?
    * cēlas frāzes bez seguma - "tad nāksies ieklausīties un izvērtēt katru priekšlikumu, kritiku", lai gan pats īpaši neesi ne sniedzis priekšlikumus, kur nu vēl konstruktīvu kritiku;
    * "nepērciet ludo, pasūtiet labāk internetos" - to teica cilvēks, kam ar Ludo nav nekādas oficiālas saiknes, attiecīgi to piesiet Ludo ir vienkārši smieklīgi.


  • jancis - nekur pārāk daudz nav gadījies būt. Katrā gadījumā Ludo šķiet ir labākais un tīkamākais no redzētajiem. Ja pareizi atminos, tad kaut kad Vācijā vienā iemetu aci, bet ne pārāk omulīgi likās. Protams, visiem zināmais Spicē, pret kuru pretenziju principā nav, tipisks lielveikala variants. Vēl no zināmiem geimeriem ir stāsti par Londonu, kur atkal baigi spiežot uz geekiskāko spēlmaņu publiku - spēles apvienojumā ar visādu komiksu stuffu un bezmaz vai viduslaiku ieročiem.
    Jāņem jau vērā arī, ka Latvija ir neliela un jebkuram netipiskākam biznesam grūtāk tādā vidē ķepuroties. Galda spēlētāju ir tik, cik nu ir.
  • Šitā frāze vispār spridzina - "Bet, ja gribam šo hobiju un visu attīstīt, attiecīgi piesaistot jaunus cilvēkus, un viņu naudiņu". Pirmkārt, beigu daļu par naudu es atstāju tikai citāta pilnīguma dēļ, jo daudzas lietas mēs darām par peļņu īpaši nedomājot, otrkārt, ko tu vispār zini, ko mēs darām?

    Tiek rīkoti spēļu vakari, mini turnīri un dažādi pasākumi, kas visi vienmēr ir bez maksas. Kaut kādi čempionāti ir ar tik lielu samaksu, lai nosegtu izmaksas un viss. Jebkuram klientam tiek izrādīta maksimāla pretīmnākšana gan konsultāciju, gan palīdzības ziņā - ik palaikam ir sanācis savās brīvdienās satikties ar kādu, lai iemācītu kādu spēli, jo klients ir palūdzis, vai to var izdarīt. Un darīts tas vienmēr ir ar prieku. Nerunājot par vēl visādiem sīkumiem, kas reizēm uzrodas. 

    Kā tu vispār uzdrīksties kaut ko pārmest par hobija attīstīšanu, tikai tāpēc, ka netiek bučota pakaļa izlepušajam gix, kurš, nedabūjis vienu konkrētu lietu, tagad ir bezgala apvainojies par neapmierinošo servisu? Tiešām, izklausās, ka tu esi viens no tiem cilvēkiem, no kuriem varētu sagaidīt, ka viņam uz ielas pienāktu klāt, iedotu 20 EUR, bet atbilde būtu - "A kāpēc tik maz?"

    Runājot atklāti - pārgudri stāstīt, ko un kā citiem darīt nav baigā māka. Pastāsti, ko dari tu un kādas lietas esi veicis bez atlīdzībam utt. tikai idejas uzturēšanas un popularizēšanas vārdā, un tad arī parunāsim.
  • Visu ņemam vērā un visu cenšamies labot. Galvenais ir saprast, kas tieši
    ir tā kritika. Vai šajā gadijumā tas bija Ticket to Ride trūkums
    noteiktā brīdī? Jā, tā var gadīties un es ļoti par to atvainojos, bet kā
    jau minēju, ir ļoti daudz faktoru, kas ietekmē spēles atrašanos uz
    vietas. Un diemžēl, nekad nevarēsim vienlaicīgi nodrošināt visas vēlamās
    spēles. Piedodiet.

    Ja kritika ir par nespēju precīzi pateikt kad
    un kas būs, arī par to atvainojos. Bet kad nu mums
    piegādātājs/izplatītājs saka ka prece viņam ir, tad arī sūtam. Un arī
    viņš pats nezin kad tas būs, jo to tikai ražotājs aptuveni zin, jo
    vienmēr ir visādas aizķeršanāš utt.

    Ja kritika ir par mājaslapu,
    tad tur ļoti ļoti atvainojamies, jo šo gan esam izstiepuši cik nu var un
    nav nekādas atrunas. Esam vainīgi un paši no tā ciešam.
    Ja kritika
    ir par to ka netaisam dažādiem paplašinājumiem popularizēšanas
    pasākumus, tad nu ir jāzin viena lieta. Mēs kā firma arī esam izdevēji,
    kas nozīmē ka izdodam un pārizdodam savas spēles. Un vienmēr gribēsim
    lai klients labāk nopērk mūsu spēli nevis kādu citu. Līdz ar to
    popularizēsim tikai savus paplašinājumus. Kā arī citiem paplašinājumiem
    parasti ir ļoti ierobežots skaits. (1 - 5 gab.) Un ja nu uztaisam
    pasākumu un pēctam visi kas grib nevar iegādāties? Nelāgi sanāks.
    Protams var gadīties ka būs kāds darbinieks entuziasts, kas to var darīt
    (Android Netrunner piemēram.)

    Saprotiet, mēs cenšamies darīt
    visu lai uzlabotu savu darbību un efektivitāti, bet tas nekad nav tik
    vienkārši kā izskatās. Bet strādāts pie tā tiek, bet pat pēc
    noklusējumā, vienmēr kāds būs neapmierināts, tā nu ta pasaule iekārtota.


  • Nē, nu kamēr pašam nekas nav jādara, tik vien kā jāraksta komentāri internetā, tikmēr viss ir ļoti vienkārši izdarāms. Būtībā pietiek trīs reizes sasist plaukstas un apgriezties ap savu asi, vienkārši uz klientiem neorientētie darbinieki ir pārāk slinki, lai to darītu. 
  • Ja ik gadu iznāk virs 3000 jaunu spēļu, ieskaitot paplašinājumus, pieļauju, ka kādi 10% jeb 300 būtu pietiekami vērti izskatīšanai un tirgošanai. Pie tam, tirgot jau vajadzētu dažādu gadu spēļu izlaidumus. Kā gan lai Ludo veikals varētu pārdot tūkstošiem spēļu, tur tak fiziski tās kastes nav kur nolikt!? Tā arī ir atbilde un, ir risinājums, ko ieteicu - ja gribi konkrētu spēli un tās nav Ludo, pērc internetā, kur gandrīz vienmēr to var atrast (kaut vai ebay). Gix, iespējams, vienkārši ir tik lojāls Ludo, ka gribējis tieši no Ludo pirkt, tieši Ludo pabarot! :))
  • Man nu šķiet, ka Ludo ir viens no visjaukākajiem un atsaucīgākajiem tematiskajiem veikaliem. Jau pats fakts, ka eksistē šāds forums ir apsveicami. Ludo regulāri organizē dažādus pasākumus, kas, pat ja kādreiz (turnīri) nav bezmaksas, vismaz ir katram pa kabatai. Ja ir kādi jautājumi, vienmēr var griezties pie darbiniekiem, var kaut ko noskaidrot, kā redzams šeit, viņi arī uzklausa neapmierināto atsauksmes. 
    Jā, protams, ir mīnusi. Mazākas telpas veikalā. Bet tas īsti nevienam netraucē. Viņi tāpat atļauj spēlēt spēles arī samazinātajās telpās. Forumā jau minēja, ka spēļu vakari notiks citās vietās. Un, ja tik ļoti gribas tikt uz VIP pasākumiem, tad var arī atvēlēt tos dažus eiro Biedra kartei. (Protams, visiem jau gribas, lai aizvien vairāk un vairāk būtu bezmaksas, bet tas taču ir jāsaprot, ka viss nevar būt par brīvu!) 
    Jā, ir slikta mājas lapa, bet viņi jau paši atzina, ka pie tās strādā, paši atzina, ka esošā situācija nav tā labākā.
    Kopumā man šķiet, ka Ludo ir patīkams veikals. Protams, ir kur augt, bet tā tas jau būs vienmēr!
  • Daži komentāri tiešām ir sirdi plosoši, laikam ļaudīm vajag emocionāli izlādēties. :)
  • A ko padarīt, emocijas turēt iekšā esot neveselīgi. :)
  • Veči, jūs esat super, un es pats esmu kļuvis par entuziastu šim hobijam tikai un vienīgi pateicoties jums, aizvien būšu lojāls klients, paši zinat, kā arī es pats strādāju daļēji  klientu apkalpošanas sfērā, un tur vienmēr atradīsies kāds ar dzīvi neapmierināts klients, kas čakarēs nervus visiem pārējiem, neņemat galvā!
  • Mans iespaids par Ludo.
    Veikals: ir gadījies ka kaut kas nav uz vietas, bet ātrāk vai vēlāk esmu dabūjis un parasti uz vietas pārdevējs pienāk un pajautā vai nevajag palīdzēt un vienmēr vismaz kaut ko par spēli var pastāstīt un dzimšanasdienas atlaides un bonusi no kartes vispār ir super.
    Spēļu vakari: par pirmo uzzināju pasen atpakaļ tieši no foruma, tad vispār nevienu nepazinu, kas spēles spēlētu, saņēmos, aizgāju, pretī bija atsaucīgs vakara vadītājs, kas ieteica spēles, ko spēlēt, pastāstīja noteikumus un pat kompāniju sarunāja, super iespaids palika un tāpēc vēl gāju un nu jau vairāk vai mazāk parastos apmeklētājus zinu. Plus vēl šad tad tieku uzaicināts uz personīgiem pasākumiem, par ko liels paldies :) 
    Mājaslapa: jā ir pašvaki šobrīd, bet jau tika pateikts ka jauna tiek veidota, atliek tikai gaidīt. Var jau vienmēr pieteikties palīgā, mazums Ludo tieši kādu gix vajag, kas kaut ko izdara :D 
    Varbūt vaina nav veikalā, gix?
  • Tas taču ir acīmredzami, ka ir cilvēki, kam ar Ludo ir laba pieredze un ir cilvēki, kam nav. Ludo tomēr ir vairāk nepieciešama biznesa domāšana - "klients ir dievs un pat ja viņam nav taisnība, viņš jāuzklausa". Es Ludo vietā uztaisītu aptaujas anketas un izdalītu visiem, kas tur iegriežas, paturot iespēju tās aizpildīt anonīmi un iemest kastītē + aptauju internetā. Jautājumi tie paši vecie labie - kā apmierina mūsu serviss, vai varam ko uzlabot utml. Pēc tam apkopot rezultātus un publicēt nākotnes plānus (balstoties uz rezultātiem). Savukārt, šāda te aizstāvēšanās un kasīšanās principā nav īsti pareiza. Tā vietā, lai risinātu problēmas, visi te ņemās un viens otru slavē vai tieši otrādi - neslavē. Manuprāt, neatlaidīga ar strīdēšanās ar klientu ir pats nepareizākais, ko vien biznesmenis varētu darīt... :P
  • Man jau drīzāk liekas, ka daži pārāk personīgi uztvēra jebko,ko rakstīju.NEKAS, ko es internetā rakstu nav personīgi kādam teikts, to es varēšu pateikt tikai Jums dzīve. Es jau par spēlēm daudz rakstīju, neminot konkrētas spēles. Bet ziniet arī dažu snobiskā attieksme internetā nebūt nenoz
    īmē, ka tā izturās dzīvē, jo visus no ludo personāla esmu saticis un runājis ar Jums, un mums nekādu problēmu komunikācijā nav bijis un viss ir vienmēr bijis pietiekoši korekti un profesionāli, jo veikala es esmu klients, te tikai īdētājs, kuram kaut kas neapmierina.
    Vienu gan es pieminēšu, ka pircējus dalīt savējos un svešajos gan nav okey, un cik nav bijis, ka vairāki grib vienu spēli, bet savējais kjipa bija interneta vai pa telefonu ātrāk, un varat man neatbildēt, paši to labi visi zinām, kas lasa šo forumu.
  • "Vienu gan es pieminēšu, ka pircējus dalīt savējos un svešajos gan nav okey"

    Šī nu ir tā nianse, kur nu es tev piekritīšu, jo pats esmu gan dzīvē dzirdējis no vairākiem spēļu entuziastiem, gan čatos lasījis šādas atsauksmes par Ludo. Dalīšana savējos un svešajos, atšķirīga attieksme utml. lietas esmu dzirdējis. Diemžēl... :(
  • svešie .. tie ir tie ar kuriem Riplija cīnījās? :)

    nav man īsti saprotama šī pretenzija - tiem svešajiem ko - nedod kautko speciāli, kaut arī ir, neļauj rezervēt spēli, nerunā ar viņiem, dzen no veikala ārā, saka, lai vairāk nerādās? kas konkrēti?
  • svešie .. tie ir tie ar kuriem Riplija cīnījās? :) - Tie paši un tagad Ludo ir svešo bāze Zemes iekarošanai. :)
  • Ja kāds iedala visus savējos un pārējos, tad svešie ir visi, kas nav savējie. ;)
  • Damn, es tā cerēju, ka varētu šajā diskusijā vairs neiesaistīties, bet man ir alerģiska un viegli histēriska reakcija pret vispārinātu demagoģiju, ar kuru te diemžēl daži visu laiku nodarbojas. :)

    Nevaru ne noliegt, ne apstiprināt to atšķirīgo attieksmi, jo pats jau gana sen Ludo esmu ļoti reti, bet vai kungi varētu šajā sakarā pateikt arī kaut ko, kas vairāk klasificētos kā fakts vai piemērs? Kā tieši izpaužas "dalīšana" un kā izpaužas "atšķirīga attieksme"? Cik no saviem laikiem atceros, attieksme pret visiem parasti ir bijusi vienāda.

    Vienīga pibilde bija par spēļu atlikšanu, kura, protams, notiek, tiesa, man te mazliet jāapbēdina sazvērestības teoriju piekritēji, sakot, ka lielākā daļa no spēlēm, kas tiek atliktas kādam "no plaukta", parasti ir klientiem, kas zvana pa telefonu un nav Ludo personīgi pazīstami (tie būtu tie "svešie"?). Savukārt spēles, kas nereti stāv atliktas personīgi tuvāk pazīstamajiem cilvēkiem ("savējie"?), lielākoties ir tās, kuras cilvēki nenoslinko, bet pasūta. Protams, ir arī situācijas, kad ir pievedums, kas tiek ielikts forumā, un kāds paprasa atlikt, bet es tur kaut kā problēmu nesaskatu - pirmais ir pirmais. Diez vai pats gix, ja palūgtu atlikt spēli, bet, atnākot uz veikalu, secinātu, ka mēs to atdevām kādam "svešajam", kurš ienāca, ieraudzīja un sagribēja, būtu diži priecīgs par šādu pavērsienu un slavētu Ludo par "dalīšanas" atmešanu? Man kaut kā liekas, ka reakcija būtu gauži citāda.

  • rodas iespaids, ka tev, Martins, nav nekādas darīšanas ar cilvēkiem - ja kāda klientu daļa ne tikai pa laikam iepērkas veikalā, bet bieži piedalās spēļu vakaros, atrod laiku palīdzēt testos, piedalās turnīros un citās Ludo aktivitātēs, man liekas tikai loģiski, ka tie paliek pazīstamāki un nav vairs vienkārši pircēji. esmu pārliecināts, ka tā notiek visur, kur ir pastāvīgi klienti, atbalstītāji un tamlīdzīgi.

    p.s. un ar to es nedomāju, ka šiem pazīstamākiem tiek kautkas iedalīts vairāk un labāk "zem letes". tā vienkārši ir labāk pazīstamu klientu grupa
This discussion has been closed.
All Discussions

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Login with Facebook Sign In with Google Sign In with OpenID Sign In with Twitter

Poll

_PollData)):?>
    _PollAnswers->Result() as $Answer):?> votes / $this->_PollVotes) * 100)?>

  • % ( votes)

CheckPermission('Plugins.Poll.Manage')):?> CheckPermission('Plugins.Poll.Manage')):?> No poll attached to this discussion.

In this Discussion