• kautkā galīgi kluss forumā, tapēc piedāvāju šādu tēmu.
    vai ir šeit spēlētāji, kuri izmanto noteikumu "uzlabojumus" kādām spēlēm?

    piemēram, es dažās izmantoju:
    SanktPetersburg - pirmajā aplī nav pieļaujama Hofmeistarienes parādīšanās.
    Agricola - spēlētāju gājienu secība nav pulksteņrādītāja virzienā, bet tiek izlozēta pirms spēles (līdzīgi kā Caylusā). ja kāds paņem Starting player, tad secība izmainās nevis apļa ietvaros, bet spēlētāju stabiņā tas kļūst par pirmo un pārējie par vienu uz leju.

    jums ir kādi piemēri?
    varbūt ir tādi, kas uzstāj, ka spēles noteikumus nevar koriģēt nekādā gadījumā?
  • Nu es laikam esmu no tiem, kas vienmēr ir absolūti strikts par oriģinālo noteikumu ievērošanu, izņemot ekstrēmus gadījumus vai īpašas situācijas. 
    Īpašās situācijas ir, piemēram, kad mācu Carcassonne kādam, kurš ir spēlējis tikai Uno vai tml., tad es pirmajā mačā atmetu laukus. Kā arī ir man viena grupiņa, kam ļoti patīk Katana, bet viņi ir par miermīlīgu sākumu, tāpēc nereti, ar viņiem spēlējot, tiek izmantots "no robbing on 2 points" variants. Iespējams, ir vēl kāda situācija, lielākoties tās gadās, lai padarītu kādu spēli pieejamāku cilvēkiem bez lielas pieredzes.
    Ekstrēmais gadījums nāk prātā tikai viens, kuru vēl pat nav nācies izmantot - spēlē Slavika ir tik absolūti debīls end game nosacījums, ka nākamreiz tas tiks izmēģināts "hausrūlots".
  • Pagaidām man nāk prātā tikai Valdora, kur expansions Valdora Extra atļauj spēlēt 2 spēlētājiem. Un piedod vēl nedaudz dažādības 3+ spēlētājiem.

    Valdora Extra pēc oriģinālajiem ruļļiem liek katram spēlētājam pēc izpildītā uzdevuma noņemt specifisku"workeri" vai viņu "work place" un 10 punktu žetonus. (Tas tiek norādīts uz kartona kartiņām, kas bija Valdora Extra) Tas strādā ,apmēram, kā trešais spēlētājs.

    Kad to izmēģinājām spēle beidzās 10-15 min laikā, jo šis trešais NPC savāca iespaidīgu daudzumu no visa un mēs pat nejutām, ka būtu tā īsti sākuši spēli.

    Tāpēc izdomājām, ka šis expansiona "trešais spēlētājs", savāc sev "workerus" vai viņu "work place" un 10 punktu žetonus, pēc ceturtā izpildītā uzdevuma. Tas vismaz atļāva sajust, ka mēs kaut cik paspēlējām. Un ar šo House Rullz, spēlē pagarinājās no 20 - 30 min.

  • Es atbalstu Denisa houserule priekš Coyote, lai jau pirmais spēlētājs var teikt "koijots".
    Pats, šķiet, esmu līdz šim ieviesis tikai vienu - kad spēlēju ar kādu Ergo (tas vispār sen nav noticis, shame), tad kāršu vilkšanu lieku gājiena beigās, nevis sākumā, lai būtu vairāk laika apdomāt savu gājienu, nepalielinot downtime.
    Bet principā man nav nekādu iebildumu arī pret lieliem houserule. Piemēram, man ir visādas domas, kā pamainīt Game of Thrones Board Game (ieskaitot 7-player variantu), kas tikai kādreiz jānotestē.
  • Es atbalstu Denisa houserule priekš Coyote, lai jau pirmais spēlētājs var teikt "koijots".

    Jap, šim es arī piekrītu, ļoti sakarīga izmaiņa.
  • Man pagaidā mvienīgais, kas nāk prātā ir M&M "pārķeršana", kas ļauj pārtvert cita spēlētāja kuģi, tam pārvietojoties pa karti - tiek tērēts nākošā gājiena viens no trim action.

    Izmaiņu gan ieteicis ir pats spēles autors un publicējis iekš FAQ kā alternatīvo "Cut throat" spēles variantu. Jāsaka gan, ka bez šīs izmaiņas iestājas besis spēlēt pret "tīrajiem treideriem", kas lēni, bet droši brauc no ostas uz ostu un audzē savu bagātību (tuvojas uzvarai). No sevis esmu mēģinājis pielikt ierobežojumu "on demand" pārdošanai un attiecīgi Glory Point pelnīšanai ar šo. Proti, esmu mēģinājis divus variantus - var dabūt uzvaras punktus, ja pārdod 5 on demand preces, un otrs, glory point dabūn tikai pirmās 3 reizes. Tas savukārt liedz tīram treiderim uzvarēt - ar zeltu var max 5 punktus dasbūt un ar tirgošanos vēl 3, kas dod tikai 8 kopā no 10 nepieciešamajiem.
  • Pēdējais IngusaT variants izklausās ļoti interesants - labprāt spēli ar šādām izmaiņām spēlētu, citādi - pinīgs besis iestājas spēlēt pret "tīrajiem treideriem", kuri spēli parasti arī uzvar!
  • Vienīgais, ko esmu izmainījis ir TTR Team Asia noteikums par viena ceļa posma aizņemšanu vienas komandas spēlētājiem, kas, man liekas vienk. bezjēdzīgs, tāpēc spēlēju pēc parastajiem TTR noteikumiem. 
    Other than this one extreme exception es ievēroju rules 100% :)
  • Man ir house rules lielākai daļai spēļu, kas ir spēlētas vairāk kā 10x un gribās kaut ko uzlabot.

    Dust: Ieviesām alternatīvu uzvaras variantu, ka ir 3-5 speciālie punkti, noturot pietiekami ilgi šos punktus var uzvarēt.

    Axis & Alies 1942 2nd Ed: Šī ir pamatīgi apgraizīta versija. Ieviesu visādus sīkumus no paplašinātajām daļām - tehnoloģijas, speciālās īpašības valstīm, kā arī papildus bonusus par noteiktu teritoriju kontroli.

    Twilight Imperium 3rd Ed: Agrāk biju pašrocīgi piebāzis klāt šo to no papildinājumiem, tagad tie ir dabūti.
    Klāt pieliktās lietas palikušas ir nedaudz modificēti stati unitiem, piemēram, dreadnought met divus dice. Artefakti ir daudz vērtīgāki - lētāka attiecīgās krāsas tehnoloģija, papildus spējas dreadnoughtiem,
  • Lūk fix priekš M&M. Doma ir tāda, ka punkti ir jādabūn vismaz 5 dažādās kategorijās un nauda vairs punktus nenes tik viegli.
    image
  • Parasti arī pieturos pie īstajiem noteikumiem cik iespējams, bet esmu ieviesis house rule priekš Dominion:
    Lai samazinātu sākotnējo izrāviena iespēju dēļ 5/2 vai 4/3 monētu sadalījuma, pirmie divi gājieni tiek izlaisti un visi spēlētāji uzreiz "nopērk" 2 kārtis vai nu cenās līdz 5 un līdz 2 vai cenās līdz 4 un līdz 3 Tad kārtis iemaisa un spēlē no 3 gājiena kā normāli.

    Rezultāts - sākumā atkrīt mazās kavas pārmaisīšana un nedaudz paredzamie gājieni bez Action kārtīm, attiecīgi ātrāk tiek pie "īstās" spēles. Papildus labums (manuprāt), ka katrs var sākumā nedaudz pastratēģot ar sākuma kāršu izvēli.
  • Tas izklausās reāli labi. Noteikti jāizmēģina, kad nākošreiz spēlēšu Dominion.
  • Krisa :) šo noteikumu man parādīja Jānis :) man viņš besī ārā :) viss jau kārtība, nav slikts house rule, BET, ir iespeja, ka tev atnak 5 naudas pirmaja un 2 otraja, tad tu vari nopirkt varbut tikai 1 kingdom kārti. Protams, atkarîgi no kingdom kārtīm, kas ir uz galda, bet tieši šī iemesla dēļ, man patika tos pirmsos 2 gājienus neizlaist :)
  • :) Jānim to iemācīju es. Tieši tas, ka var gadīties mani pamudināja to izdomāt, jo manuprāt ja visi labi spēlē, tad tas ka pirmajā gājienā vienam paveicas dabūt konkrētajā galdā labāku sadalījumu (ne vienmēr abi varianti ir sabalansēti) var izšķirt spēles likteni (vai radīt ilūziju ka tas bija baigi svarīgi, ka viņš redz dabūja kārti pa 5 naudiņām un "tāpēc" uzvarēja). Protams ka tā kā spēlē ir gana daudz randoma, šī nelielā stratēģošana vairumā partiju tikai ievieš izvēles ilūziju, bet arī tā ir manuprāt laba + ļauj vieglāk izmēģināt konkrētas stratēģijas, kur kārtis mijiedarbojas.

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Login with Facebook Sign In with Google Sign In with OpenID Sign In with Twitter

Poll

_PollData)):?>
    _PollAnswers->Result() as $Answer):?> votes / $this->_PollVotes) * 100)?>

  • % ( votes)

CheckPermission('Plugins.Poll.Manage')):?> CheckPermission('Plugins.Poll.Manage')):?> No poll attached to this discussion.

In this Discussion

Tagged