Star Wars Imperial Assault
  • Sveiki.

    Iegādājos šo spēli un ejot cauri noteikumiem man tomēr dažas lietas palikušas neskaidras (iespējams valodas barjeras dēļ).

    Par spēles procesu misijā man būtu tā kā skaidrs, jo izspēlēju gan abas sākuma misijas.

    1) Pirmā lieta ko es gribētu izdarīt ir nodalīt story materiālus (kartiņas) no Skirmish. Vai pareizi saprotu ka 'Command Cards' un 'Skirmish Mission Cards' ir paredzētas tikai Skirmish vai ir vēl kaut kādas?

    2)Vai visas 'Reward Cards' ir paredzētas abiem spēļu veidiem?

    3)'Reference Cards' ir paredzētas tikai tā informātīvi vai viņām ir kāda cita nozīme arī?

    4)Man nav skaidra lieta kā tad veidojās tā misiju izvēle/sadale, jo cik saprotu, scenārijs sastāv no 10 misijām?
  • Sveiks!

    1) Vajadzētu būt, kā raksti

    2) Reward cards ir tikai kampaņām

    3) Tikai, kā references

    4) Pirms kampaņas tiek izveidots side mission deck. (4 character sarkanās misijas, 4 random pelēkās misijas, 4 zaļās ally misijas pēc spēlētāju izvēles). Pirmā misija core box kampaņai vienmēr ir "Aftermath", tai nav atsevišķa kartiņa.
    Pēc misijas, campaign rule book Aftermath misijas apraksta beigās, ir rakstīts, kura ir nākamā misija, kas ir atkarīga no tā, kura puse uzvarēja pirmo misiju. Pēc misijas vēl tiek izvilktas divas kārtis no random side misiju decka, kuras rebeļi var izvēlēties pildīt. Nākamā story misija vienmēr ir norādīta campaign rule book, esošās misijas beigās.
  • 1) Izejot cauri vakar dažām kartiņām pamaniju ka iekš 'Deployment Cards' bija kartiņas kurām uzrakstīts 'Skirmish upgrade' - secinu ka tas laikam arī attiecas uz Skirmish.

    2) Vai pareizi saprotu ka 'Reward Cards' ir paredzētas gan impērijai gan Heros? Te pat klāt jājautā, ja šo kartiņu jāsaņem varoņiem - kurš to saņem?
    'Reward Cards' tiek piešķirtas konkrētas vai random?
    Pie impērijas side misijām redzēju ka pierakstīts saņem tādu un tādu 'Reward Card' (laikam tas tiek izsniegts kad misija tiek izpildīta) - kurš to saņem?
  • 1) Jā, tikai skirmish - skirmish ir jāizveido armija, kas sastāv no 40 points, šie skirmish upgrades maksā punktus, bet kaut kā uzlabo armiju. 

    2) Iekš campaign book tiek pateikts, vai kāds konkrēti varonis saņem, vai varī vienkārši "heroes" saņem. Ja otrais variants - tad rebeļiem savā starpā vajag izlemt, kurš saņem, un šo izvēli vēlāk kampaņas laikā mainīt nevar. (Parasto nopirkto ekipējumu, piemēram, drīkst savā starpā mainīt)

    Impērijas misijām noteikti to reward card saņem impērijas spēlētājs, bet konkrētāk aprakstīts ir campaign rule book pie konkrētās misijas resolution.
  • 4) Tātad es izvēlos 4 (RED) misijas kas attiecas uz konkrētā varoņa  4 (grey)/random 4(green) pēc spēlētāju ieskatiem.
    Ko tālāk?
    Jo pēc Log (par šo man ar būs jautājumi) es saprotu ka man jāspēlē kāda no side missions, kura?
    Sanāk uz kampaņu Hero ir izvēlējušies/izvilkuši 12 side misijas. Bet Log failā es redzu tikai 5 side misijas.
    Kas izvēlās kura side misija tiek spēlēta?

    *Par tām "Forced missions" man itkā ir skaidrs (sanāk ja impērija izspelē forced misiju tad hero jāspēlē to kā misiju starp side vai story - pareizi? )

  • Sākumā ir side misiju deck ar 12 kārtīm.
    Kad izspēlē Aftermath, tiek izvilktas divas random misijas no side misijām.

    Rebel spēlētāji savstarpēji izvēlas, kuru no šīm divām misijām viņi vēlas spēlēt.
    Viena tiek spēlēta, otra paliek kā iespējamā misija, ko spēlēt nākotnē. 

    Kad no šīm divām side misijām viena tiek izspēlēta, kartiņa tiek discardota, un vietā tiek izvilkta jauna side misija. (Sanāks viena no viņām palikusi iepriekšējā, viena jauna)
    Vienmēr, kad varoņiem pēc log faila vajag spēlēt side misiju, viņiem ir izvēle vismaz starp divām misijām.

    Forced misijas ir papildus misijas. 

    Kā arī, Empire spēlētājs var izspēlēt agenda kārtis, no kurām dažas ir kā rebeļu side misijas. Šīm misijām parasti ir rakstīts - ja rebeļi izvēlas pildīt kādu citu side misiju, tad Empire spēlētājs uzreiz saņem atlīdzību.

  • Pieņemsim ir situācija ka uz galda ir divas side missions un varoņi nevar izlemt kuru. Impērija saka šeku missija no 'Agenda' kārtīm kas ir iegūta. Tātad sanāk viņi var izvēlēties uz šo brīdi tikai vienu no trim.

    Hero saka F U impērija mēs spēlēajm savas blakus misijas. Empire saņem tikai to kas rakstīts tajā 'Agenda' misijas kartiņā vai to kas aprakstīts kampaņas grāmatā? Un Hero neko nesaņem, pat to kas pienākas neatkarīgi vai vinēja vai zaudēja?
  • Empire saņem to, kas rakstīts tajā Agenda kārtī tādā gadījumā.
    Tas gan no varoņu puses nav F U. :D
    Varoņi parasti izvēlas spēlēt to empire misiju, lai Empire nedabū par velti bonusu.

    Piemēram šī misija:
    Dark Obsession

    Vēl nejauc šo ar "Forced" misijām.
    Tās ir papildus misijas, pēc Forced misijas ir tāpat jāpilda Side misija, ja tā paredzēts pēc log faila.

    Impounded
  • Pēdējie papildus jautājums par 4). Ko nozīmē tas laika periods pie blakus misijām?
    Ja story misijas iet pēc grāmatas. Tad kādēļ ir 'Story mission' kartiņas?
  • Campaign rule book ir kaut kur pateikts, ka core box kampaņai laika periods ir 3. (man liekas viņš svārstās no 1-7). Laika periods domāts tematiski laika periods paralēli tiem notikumiem, kas notiek filmās.

    Piemēram, Luke Skywalker (Hero of the Rebellion) kārts ir tikai kampaņām, kur laika periods ir 3-4.
    (Šī Luke versija ir, kad viņam ir miniatūra bez light saber).

    Attēlu rezultāti vaicājumam “han solo side mission imperial assault”

    Ja spēlē kādu citu kampaņu, kuras notikumi norisinās vēlāk, šo ally vairs izmantot nevarēs, jo tad Luke ir palicis jau par Jedi Knight.

    Story mission kartiņas, ja godīgi nezinu. :D
    Tur ir nedaudz papildus lore teksts.

    Mana grupa kampaņu spēlē salīdzinoši reti, kad spēlējam, es parasti uz galda attiecīgi turu aktīvās side mission kartiņas + story mission kartiņu.
    Principā spēles laikā log failu neizmantojam, log failu aizpildu mājās.
  • 5) misiju aprakstā ir aprakstīti impērijas pieejamie kaujinieki. Esmu pamanījis ka zem open groups parādās tāds 3. Ko tas nozīmē? 
    Ja pieņemsim ka tās ir jebkuras 3 vienības pēc manas izvēles. Vai tas nozīmē ka es varu arī izvēlēties (RED) vienības?
  • 6) Misiju aprakstā ir tāds punkts: "Increase threat by twice the threat level and resolve an optional deployment"
    Tas nozīmē ka es threat līmeni palielinu divas reizes uz to roundu? Un pēc nākamā rounde threat līmenis palielinas pēc standarta?
  • 5) Nedrīkst izvēlēties tikai unique vienības (piemēram, Darth Vader), lai saņemtu Unique vienības, ir jāuzvar attiecīga side missija. Ar citām kampaņām parādās ierobežojumi, ka, piemēram Wampas drīkst būt tikai ziemas apstākļos u.tml.

    6) Rounda beigās vienmēr palielinās threat par threat level un var veikt deployment.

    Tevis minētais punkts noteikti ir kā interrupt vai arī pirms misijas sākuma - jāizdara kā ir minēts, uz dial saņem threat 2 x threat level un veic optional deployment, pēc tam rounda beigās saņem threat kā parasti attiecīgi threat levelam.
  • 5) tad būtībā ja es redzu ka pieteikami sakasīšu to threat level (kuru varēšu iemainīt pret šiem open groups) tad es varu izvēlēties kaut vai visus trīs tos kā RED. Pareizi?

    Misijas aprakstos bija pieminēts ka "Tagad pēc šā vai tā (notikuma) tu drīksiti palielināt to thret level un izsaukt karēvjus no Open goups"  Izsaucot kādu (vai visus) karēvjus no Open groups tad es tērēju to threat level? Un ja man nepietiek tas threat līmens tad es pēc tam varēšu viņus izsaukt vai tā tomēr bija mana vienīgā iespēja?

    7) Kartiņā zem "Probe droid" ir tāda štelle "Self-Destruct".

    image
    Kā šis izpaužas? Vai pareizi saprotu ka šis ir izpildāms tajā brīdī kad šis droids tiek nogalināts? Vai tomēr tas ir iespējams kamēr viņš vel dzīvs (teiksim pēdējās dzīvības)? Man vienkārši mūlsina tā daļa "at the end of the round".
  • 5) Jā, var visus open groups kā red, ja vēlies.

    Deployment vienmēr ir iespējams KATRA rounda beigās, missijas laikā tu lēnām akkumulē threat, līdz kāda rounda beigās vari deploy'ot.

    Papildus tam, ir eventi, kas atļauj deployment, piemēram, kad tiek atvērtas durvis, bet tas aprakstīts missijas rules.

    7) At the end of the round ir at the end of the round - kad visi ir izgājuši. Dara to, kā saki, kad ir uz pēdējās dzīvības un nākamajā roundā tāpat uzreiz nomirtu. (Man gan šo sanācis izmantot ir ļoti ļoti reti, varbūt vienreiz).
  • Vairāk vai mazāk esmu visu noskaidrojuis. Paņēmu arī jaunāko FAQ no https://www.fantasyflightgames.com/en/products/star-wars-imperial-assault/ lai iepazītos ar precizējumiem un labojumiem.

    Varbūt tu (Asmeus) vari kādu padomu dot ko iesācēji (vai kad tu apguvi šo spēli) parasti interpretē savādāk nekā noteikumos.
  • Grūti pateikt, es pirms tam biju daudz spēlējis Descent, no kā Imperial Assault var teikt ir klonēts.

    Varoņiem vienmēr vajadzētu atcerēties, ka uzbrūkot vienu surge var iztērēt lai atgūtu vienu strain
    Katrs varonis var 2x savā gājienā saņemt vienu strain, lai saņemtu vienu movement punktu

    Par optional deployments - capmaign rule book parādīti dažādās krāsās deployment punkti. Empire spēlētājs vienmēr var deploy'ot zaļajos punktos no misijas sākuma, citu krāsi deployment punkti paliks aktīvi vēlāk, ja tā pasaka rule book. (var būt ka kādā punktā rule book saka spawnot troops, bet no tā, šis punkts nepaliek aktīvs parastajam deployment'am)

    Empire spēlētājam vajadzētu nedaudz spēlēt kā game master - nevajadzētu spēlēt uz 100% ja varoņi tiek anihilēti. Varoņiem ātri pazudīs motivācija spēlēt spēli. Es parasti cenšos biš atlaist lai sanāk intriga līdz misijas beigām, ja iet pārāk labi. Izdaru neoptimālus deployment/uzbrukumus u.t.t.

    Varoņiem vajadzētu kārtīgi iepazīties ar saviem abilities. Jauni spēlētāji ļoti bieži daudz ko palaiž garām. (spējas, kas dod iespēju aizmukt, pielikt klāt papildus aizsardzību u.t.t.)

  • Paldies tavi ieteikumi ir ļoti labi. Paldies par to URL uz to forumu. Tīri interesanti.

    Tu piemini ka spēlētājs kurš spēlē impērijas pusē ir kā GM. Vai tavā gadījumā nav bijis tā ka varoņi ir tādi vāji līdz ar to tu nespēj izbaudīt spēli jo piespied kārtā tev jāveic muļķīgas darbības jo saprotu ka tu viņus izsmērē.

    8) Tajā forumā lasiju par tādu situāciju. Kad varonim ir gājiens viņš izmanto uzreiz/vai pēc tam divus strain lai pārvietotos un tad uzbrūk divas reizes. Vai tā var?

    9) Vai tas ir nepareizi ja piemēram misijā ir teiksim varoņiem jāizpēda kaut kāda impērijas bāze un spēles laikums ir izeidots tā ka sākumā spēlētāji ir ārpus bāzes bet bāzes ieeja ir ciet ar durvīm. Un teiksim es kā impērijas vadītājs uz galda nenovietoju iekštelpas, tikai līdz brīdim kad varoņi atver durvis.
    Protams tas var būt iespējams tikai tajos gadījumos ja impērijas kaujinieki jau no paša sākuma nav izvietoti bāzē.
    Mans mērķis būtu veidot tādu kā pārsteiguma momentu.
    Vai tas būtu godīgi pret varoņiem un vai tā es nepārkāpju noteikumus?
  • Ja runājam par GM lomu spēlēs. Tas ir ļoti individuāls jautājums.

    Dažādi cilvēki dažādi izbauda spēli.
    Vai "izsmērējot" pretiniekus vai arī "padodoties", lai visiem ir "jaukāka" spēlēšana.
    Tas arī atkarīgs no GM mērķa - vai viņš spēlē ar mērķi uzvarēt pēc iespējas efektīvāk, vai arī ar mērķi, ka varētu izveidot spēlētāju grupu, kas ir gatava spēlēt vēl vairāks reizes šo spēli.
    Un arī te - viss atkarīgs no grupas, jo ir tādas, kam "izsmērēšana" rada lielāku "chalange". Un ir tādi, kam patīk samērīga sarežģītība.

    Nedomāju, ka ir vienota recepte. Tāpēc pievienojos Asmeus frāzei: "Empire spēlētājam vajadzētu nedaudz spēlēt kā game master". Tas nozīmē, ka jāspēj saprast, ko konkrētā situācijā vajag darīt, lai visi būtu maksimāli apmierināti.
  • Asmeus ir episks GM! :) Ja kādreiz Jums sanāk ar viņu spēlēt Descent vai IA, izbaudiet! Izsmērēs gan tā, ka būs depresīva sajūta beigās :D bet tā ir lieliska iespēja patiešām iemācīties, ka šādās spēlēs ir jākoncentrējas spēlei nevis jācenšas izbraukt ar veiksmes palīdzību.
  • Ja kādreiz sanāks es noteikti lapbprāt saspēlētu bet šobrīd mēģinu pats apgūt šo spēli un būt pietiekami labs GM. Paldies par visiem GM ieteikumiem. Esmu pārliecināts ka vissas GM ninanses nāk ar pieredzi.

    Kā tad ir ar to 8) un 9)?
  • 8) Varonis var, piemēram, izmantot 2 strain lai nokļūtu uzbrukuma pozīcijā (2 movement points) un tad uzbrukt 2x
    9) Laukumam vajadzētu būt izliktam jau sākumā
  • Uzspēlēju pirmo (ne apmācību) misiju no tās programmas un jāmin ka tur gan 9) variantu taisa kā es biju iedomājies.

    10) Kā ir ar to exp. Pašķirstot to grāmatu secinu ka katras misijas beigās dod 1exp. Ar exp ir tā pat kā ar naudu. Ja iztērēji tad jākrāj pa jaunam, pareizi?


  • 11) Ja veic Rest darbību un man nav neviens Strain. Tajā brīdī es atgūstu dzīvību (līdzvērtīgi tam daudzumam kas ir Endurance)? Ja tā nav, kā tad var atgūt Health?
  • Arī Aftermath impērijas figūras tiek izliktas laukumā jau uzreiz un tiek kustinātas atklāti (atskaitot tās figūras, ko efekti tiešā tekstā pasaka, ka uzliek vēlāk - man šķiet, Aftermath tādas bija).

    Jā, kāršu pirkšana iztērē exp un tad jākrāj atkal no jauna.

    Jā, ja nav strain, tad atjauno tik health, cik endurance.
  • 12) Situācija: Tēlam ir 5 Endurance, viņš ir uzņēmis 4 stress.
    Šajā gadījumā var izpildīt kādu no īpašajām darbībām kura prasa uzņemt 2 stresu?

    13) Par ieroču uzlabojumiem runājot. Situācija tāda ka varoņi nopirka ieročus un uzlabojumus. Uz misiju viņiš ierodas ar diviem ieročiem un 1 uzlabojumu. Vai kaujas laikā viņš šo uzlabojumu var pārlikt no viena ieroča uz otru?

    14) Teiksim tā. Vai varonis var pirkt vairāk par 1 ieroci? Ja viņam tagad ir 3 ieroči uz rokas, tad sanāk pirms misijas viņš no visiem ieročiem izvēlās tikai divus? Un vai varonis var neņemt līdzi misijā pirmo (defalto) ieroci?

    15) Defalto ieroci tak pārdot nevar, pareizi?

    16)  Es pareizi saprotu ka ieroča uzlabojumu var izmantot visu laiku? Piemēram varonis grib uzbrukt divas reizes.

    image
  • 17) Runājot par šo kartiņu. Es pareizi saprotu ka vienā roundā katrs impērijas kaujinieks pirms uzbrukuma ir fokusēts? Tas attiecas arī uz katra individuālā stormtrooper (no vienas grupas) vai tomēr tikai vienam stormtrooper un otri divi paliek tukšā?

    image
  • 12} Nē, ja varonis nevar saņemt noteikto stresa daudzumu, tad darbību nevar lietot.
    13) Šķiet, ka nevar, bet neesmu pārliecināts
    14) Var ņemt 2 ieročus, uzbrūkot izvēlas kuru lietot. Var neņemt defaulto
    15) Defaulto var pārdot par 50
    16) Piemērā, stun efektu var lietot visu laiku (kad uzmet surge), extra damage ir vienreiz aktivācijā
    17) Vienreiz raundā vienu figūru var fokusēt. Tieši figūru, nevis visu grupu
  • Papildinot par 16/17 - tur ir rakstīts "exhaust", lai saņemtu efektu - tāpēc ir izmantojams tikai vienreiz roundā,
    Pie surge nekas nav minēts par exhaust, tāpēc var izmantot visu laiku, arī, kad kārts ir exhaustota.
  • 18) Ko nozīmē "Ongoing Agendas" iekš tā 'Campaign Log'? Starp Agenda kārtīm ir atrodamas arī uzdevumu kārtis? Cik es skatijos tad tur ir vainu "bonusi" impērijas kaujiniekiem vai Side missions. Kā būtībā pilda šo daļu no 'Campaign Log'?
  • Es domāju tās ir agenda kārtis, kuras nopērk un paliek Imperial spēlētājam līdz kampaņas beigām, piemēram, bija kārts kuru var izmantot 1x katrā misijā, pirmo reizi ievainojot kādu rebel character saņem threat, viņa tiek depleted, bet var izmantot atkal nākamajā misijā.
  • 19) Neskaidrība par varoņu palīgiem. Luku var dabūt spēlē tikai pēc attiecīgās misijas un tā ir ar visiem palīg kaujiniekiem. Tai pašā laikā zelēkli un han solu caur misijām es dabūt nevaru. Es viņus tad varu izvēlēties jau no spēles sākuma vai tomēr viņi stāstā parādas kā tēli bet komandā viņi nav dabūnami?
  • Chewie un Han'am ir savas side misijas, kurās viņus var dabūt.

    Jebkuram Unique ally/villain ir jāuzvar side misija, pirms viņu var izmantot kampaņā.

    image

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Login with Facebook Sign In with Google Sign In with OpenID Sign In with Twitter

Poll

_PollData)):?>
    _PollAnswers->Result() as $Answer):?> votes / $this->_PollVotes) * 100)?>

  • % ( votes)

CheckPermission('Plugins.Poll.Manage')):?> CheckPermission('Plugins.Poll.Manage')):?> No poll attached to this discussion.

In this Discussion

Tagged