Hero realm darbību neskaidrības
  • Sveiki!

    Šodien sāku spēlēt šo spēli un uzkāros uz funkcijas "may" , kas pieļauj, ka varu to darīt un varu nedarīt. Visvairāk neskaidrības rada "The rot" kārts, tur ir uzbrukuma punkti un iespēja, ja vēlos izmest vienu kārti. Īsti nesaprotu, es varu izvēlētos šo sekojoši - ja izmetu kārti varu uzbrukt, bet ja neizmetu, tad varu izmantot tikai rases speciālo īpaši, kas ir kā otrā līmeņa funckija?
  • Kā arī zaļajām īpašībām "discard", ja es aktivizēju un pretiniekam ir "discard", tas iet uz miseni vai uz viņa kaudzi? Tas pats, ja varu pacelt vienu un viena "discard"?
  • Nav pie rokas noteikumi, bet, ja pareizi atceros - izspēlējot kārti, primārā darbība izpildās automātiski, tātad Rot uzbrūk, vai precīzāk, pieskaita kopējam Combat poolam savus hitpointus. Discard iespēja joprojām ir tava izvēle, kā jau tur rakstīts "may". Kārts izmešana/neizmešana neietekmē primary action, joprojām vari lietot uzbrukuma hitpoints.
  • Par zaļo kārti runājot, discard - kārts iet uz izlietoto kāršu kaudzīti nevis uz decku.
  • krisjanis_zviedrans ar izlietoto kāršu kaudzīti tu domā "miskasti"? Mēģinājām gan ar miskastes variantu, gan ar izspēlēto kaudzīti, ar miseni beigās jau sanāca paskumjš skats, jo man bija praktiski visas zaļās, līdz ar to pretiniekam uz beigām kārtis bija visnotaļ maz.

    VisLV tad šeit sanāk, ka tas nevis ierobežojums, kas ļauj uzbrukt, bet papildus opcija atmest lieku kārti? Tas gan liekas diezgan nenoderīgi, jo savā gājienā reti kad paliek liekas. Pagaidām, izmantojām opciju, ka lai izmantotu šo uzbrukumu ir jāziedo kārts, ja to nedari tad paliek tikai sarkanās piederības opcija, tā darijām, ja iztēlojas to dzīvē, sanāk, ka tu "paņem vienu mironi"  un pārmet pāri pretinieka sienai, lai tur maitājas :D
  • The Rot nav discard, bet ir sacrifice, kas nozīmē, ka kārts iet uz miskasti vai, citiem vārdiem sakot, ārā no spēles.
    Sacrifice - kārts ārā no spēles
    Discard - kārts iet izspēlēto kāršu čupiņā un pie nākamā shuffle atgriezīsies spēlē.

    Nevaru īsti piekrist, ka tas ir nenoderīgi. Kā jau lielā daļā deck building spēļu, sākuma decks ir vājš, pērkot stiprākas un labākas kārtis, tu esi ieinteresēts tikt vaļā no vājajām kārtīm, lai katru reizi, paņemot jaunas 5 kārtis, roka būtu pēc iespējas spēcīgāka.
    Piemērs, sākumā deckā ir 7 gold kārtis ar vērtību 1, ja spēles laikā sapirksi Fire gemus, kuru vērtība ir 2 gold, tu noteikti būtu ieinteresēts, lai rokā biežāk uznāktu 2 goldi, nevis 1. Tāpēc no 1 gold vajag tikt vaļā. Labāk rokā ir 5 kārtis ar vērtību 10 gold, nevis 5 ar vērtību 5 goldi ;)


  • Par to ar biju domājis, atmest liekās, bet reti kad tik ilgi ievelkas spēle, lai paspētu ar to ietekmēt :D
  • Daudz atkarīgs, kā nāk piepērkamās kārtis, ja sākumā saskrien, tad efekts jūtams.

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Login with Facebook Sign In with Google Sign In with OpenID Sign In with Twitter

Poll

_PollData)):?>
    _PollAnswers->Result() as $Answer):?> votes / $this->_PollVotes) * 100)?>

  • % ( votes)

CheckPermission('Plugins.Poll.Manage')):?> CheckPermission('Plugins.Poll.Manage')):?> No poll attached to this discussion.

In this Discussion